dijous, 13 de març del 2014

El Panxos, restaurant tex-mex.

Després de moltes setmanes amb mono de menjar mexicà, corregeixo, de què em cuinessin menjar mexicà, que sempre em toca a mi cuinar-lo, i amb ganes de seure en un local de mil colors amb música mariachi de fons i menjar-me uns bons nachos amb el seu formatge fos i el cremós, els seus jalapeños amb trossets de pollastre i, sobretot, el guacamole, tacos i fajitas, amb les seves respectives sales... Uf, només de pensar-hi ja se'm fa la boca aigua, i encara no he dinat! Però clar, el restaurant mexicà que acostumo a freqüentar està tancat fins setmana santa, així doncs, vam decidir provar un restaurant mexicà de Lloret de mar, el Panxos. 

Quan vam arribar el local estava a rebentar, i clar, que penses d'un local on la gent està fent cua per agafar taula? Que ha de ser bo per força! Doncs bé, després de fer cua durant una hora i mitja, veien gent passant davant dels nostres morros perquè tenien reserva.
"Valdrà la pena fer una hora i mitja de cua?" És la pregunta que no parava de rondar-me el cap i la resposta és... NO.

O jo tinc molt mala sort i em van donar el pitjor menjar del local o aquella pobra gent no han anat a un altre mexicà en la seva vida.

Quan, per fi, vam poder seure a la taula i vaig poder donar una mica de pau als meus pobres peus, torturats amb sabates de taló, ens van portar la carta.
Abans de tot, dir que mai havia vist uns cambrers i serveis tan ràpids. Però, anem a la carta...

Punt 1. Els restaurants amb fotos de cada plat a les cartes no acostumen a aportar res de bo. A vegades poden sorprendre, sí, però quan és un durum o una cadena de menjar ràpid.

Punt 2. Em sorprèn dir que les racions són exactament com les de les fotos de carta. Així que, pots dir perfectament al cambrer "vull el plat igual que el de la foto", com el que intentes que facin al McDonald's quan demanes la teva hamburguesa.

La nostra comanda va constar de:

Entrants
Guacamole Dip.
Amb nachos de bossa i un guacamole extremadament fi i inundat d'oli. Desconec com us agrada a vosaltres, però a mi m'agrada que es noti que ha estat xafat amb forquilla o quelcom, no que hagi donat mil voltes a la thermomix.
I respecte a la inundació d'oli, vam arribar a la conclusió de què tenien la barreja de ceba i daus de tomàquet (sense pelar, un error per mi) marinant-se en oli. Així que, si posem el guacamole i a sobre una bona cullerada de ceba i tomàquet, sense escórrer, obtindrem una bona piscina d'oli sobre el nostre entrant.

Chile amb carn.




Era el primer cop que en menjava, així que no puc opinar gaire perquè no tinc amb què comparar, però puc dir que posar dos tortites de 10cm per dues persones és una mica pobre, no? Vam haver de demanar una altra ració de tortitas.





Segons
Fajitas de pollastre.
Ara si, pel que fa a fajitas...
La cambrera em va preguntar "molt picant o mig picant?", i jo sóc una mica figa flor, respecte al picant, així que vaig demanar mix. Bé doncs, no arribo a imaginar que entendran a la cuina per mig picant, però una mica de sal i pebre al pollastre i les verdures no hagués estat malament. El farcit de les fajitas no portava ni sal, ni les espècies típiques de les fajitas. Només que m'haguessin posat el sazonador de "ole el paso" ja hagués estat feliç, però és que no portaven RES, soso, soso.
Ah, i també acompanyat per dos tortites petites.


Costelles amb salsa barbacoa i patates panxos.
La costella estava molt tendre i tenia una bona cocció, però la salsa barbacoa era molt semblant a la del McDonald's.

I de postres...
Pastís del dia, en aquest cas un pastís de xocolata, i a mi m'agrada molt la xocolata, no cal que ho digui, i també m'agraden molt els postres. Les postres poden salvar un àpat catastròfic, però també el poden arruïnar si no estan a la altura. En aquest cas ni el va salvar ni el ca arruïnar, més que re perquè ja no es podia arruïnar més.
Era un pastís de xocolata força bo si no fos per l'excés de cobertura de xocolata, molt empalagos.


En definitiva, no crec que hi torni, almenys en molt de temps.
Però si algú té una altra experiència o opinió, el convido a compartir-ho aquí. Igualment, de moment ja he anat a comprar alvocats, pollastre, pebrots, tortitas i tot el que fa falta per fer un bon sopar mexicà mentre espero que arribi setmana santa i obrin el Gauchos&Cantinflas de Calella.

Per cert, respecte al preu, excessiu.

SALUT!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada